減肥停滯不前!!!!真的氣死我了~明明已經戒最愛的雞煲、M記、咖啡同甜品... ...點解?!!!瘦過一排之前就無乜起色,唔知係咪天氣關係,成個人都經常處於病病地狀態。係咪我減肥不當啊~~~

M先生呢頭話完我揀飲擇食,嗰頭我就病啦!真係俾足位佢入,仲唔趁機串我~唔得!我唔可以衰俾佢睇~要努力啲呀!!

朋友話我可能新陳代謝開始進入退步期,所以以前自己用開的有效減肥方法,但宜家未必有用,佢用退步代替"衰老",(真係唔該曬!)broken heartbroken heartbroken heart諗諗下又真係,以前食少啲都可以幾日內瘦2,3磅,宜家,真係無呢支歌仔唱啦~

不過網上面呢篇文有教點提升新陳代謝,堅定流架?都無得我揀啦,試下無妨~cryingcrying

佢係甘講架:

" 藉由後天調整,記住幾個小竅訣,便可幫助提升代謝能力。首先是停止無效的節食,否則你會發現身體越來越糟,因為當大腦接收到飢餓的訊息後,為了維持正常身 體機能,便會自動調節使新陳代謝速度變慢,雖然吃得少,但消耗能力同時也變小了,這只會造成身體的傷害。相反,改吃高纖食物能有效減慢澱粉質轉化為脂肪的 速度,促進腸道蠕動,提供絕佳的排毒效果。此外每餐亦要吃蛋白質包括瘦肉、魚、雞肉、豆腐、豆類、蛋白等提高新陳代謝率。」


「你 現在的脂肪率達到50%,完全拖慢個引擎,最快捷方法燒脂就是做足夠的帶氧運動來提升代謝,日常步行就是開始,不妨利用每天午餐後的休息時間,在公園附近 走走逛逛,以均勻的速度步行,不一定要流得滿身大汗。有效的就是每次20至30分鐘的有氧運動,揀你自己喜歡的,除可幫助消耗熱量、減輕體重,更大的好處 是運動後,能將氧氣帶到全身各部位,大大提升新陳代謝率、有效持續燒脂,效果會持續數個小時之久。」"

行路就得甘簡單,好!今日開始就早一兩個站落車,行返去先~呢啲甘笋的事情,緊係預埋M先生啦!哈哈~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vernia23 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()